teisipäev, september 26, 2006

Johann

Nagu öeldud, kuulub Heidi kallis endine tulevane mehevend minu absoluutsete lemmikute hulka Brechlenis. Miks? Sest hoolimata sellest, et ta oma tänu oma mölapidamatusele on Heidile üsna palju südamevalu põhjustada jõudnud, on minu kui mängija jaoks temaga lävimine tavaliselt lõbus.

Mõningad tagasivaated Johanni lobisemisharjumusele ka (vajadusel kärbitult):


Heidi: "Mu nõbu ütles et neid kutsutakse sellepärast Sigadeks et nad sigadusi tegevat. Kirjeldas veel ühte pealaest jalatallani tätoveeritud neiut kes samasse gruppi pidi kuuluma."
DM: vahetatake pilke..
Heidi: vaatan ikka veel paluvalt otsa et saada kinnitust Alfredi mitteosalemisele
DM:"Noo, oma Vahvate Meestega on ta ju ringi käinud küll..." ütleb Johann ja saab isa mürgise pilgu osaliseks

***

Heidi: Mõtlen natuke... "Ta kirjutas, et tal üks khinasist sõber tekkinud on. See tundub nende rahva kätetööna. Äkki selle sõbra oma?"
Johann: "Võibolla..."
Johann: ja siis sositab sulle "Heidi... Ma ei tea kuidas seda nüüd öelda, aga..."
Johann: kõhkleb
Heidi: Vaatan otsa "Kui juba alustasid, siis räägi lõpuni"
Johann: "Mu isa lööb mu maha, kui teada saab, et see info levib..."
Heidi: "Kas midagi on juhtunud?"
Johann: "Alfred..."
Heidi: "Alfred...?"
Johann: "...arreteeriti täna hommikul..."
Heidi: "MIDA?!!!"
Johann: "Eieieiei, sa ei kuulnud seda minult.."
Heidi: "Alfred... See ei saa tõsi olla! See ei tohi tõsi olla!!"
Johann: "Eee.. Lähme sadamasse. Sealt kuuled. Just. Nii teemegi."
Heidi: muutun kahvatuks, ilm hakkab keerlema, silme eest läheb mustaks... ja minestan - seekord päriselt
Johann: ärkad tugeva nuusksoolalõhna peale..
Heidi: Vaatan ringi
Johann: sa oled suures voodis, ja Johann hoiab sul seda topsi nina all
Heidi: Alfredi korteris ikka?
Johann: jah
Johann: tundub, et magamistoas
Heidi: "Johann?"
Johann: "Alenecht, võtaks, miks kõik naised siin korteris ära minestavad..."
Heidi: "Kõik naised? Kes on KÕIK naised?!"
Johann: "Noh, ema minestas ka..."
Heidi: "Johann, palun... Vii mind siit ära..."
Heidi: suht jõuetult öeldud
Johann: "Kuhu ma sind viin?"
Heidi: "Sadamasse? Sa ütlesid et sealt saaks ehk teateid.."
Johann: "Sa ei taha oma teenijanna juuresolekul eriti rääkida ega ju?"
Heidi: "Isa käskis tal mind mitte silmist lasta - olen kindel et talt nõutakse ka täpset aruandmist kõige kohta mida ma teen või kellega ja millest räägin!"
Heidi: "Kas sulle siis meeldiks rääkida vabalt spiooni ees?"
Johann: "Siis ma ütlen parem kohe miks ema minestas, enne kui ta seda kellegi teise käest kuuleb...."
Heidi: "Kes? mina? või Elise?"
Heidi: "Või hoopis isa? "
Johann: "Vahet pole.. kuid fakt on see, et Alfredil oli magamistoas alasti khinasiplika, kuid see oli kõik eksitus ja ei ole üldse nii nagu see kõlab!"

***

Johann: vaatab ringi ja siis tormab teie juurde
Heidi: Heidi tundub üsna rõõmus teda nähes
Johann: Igatahes tuleb ta üles ja keksib laua juures ühelt jalalt teisele: "Ma leidsin, ma leidsin!"
Gregor: "Mille?" küsib Gregor
Johann: "Kelle!" parandab Johann tähtsalt sõrme tõstes
Johann: "Noh, arvake nüüd.."
Johann: jube elevil
Heidi: "Hmm... Ei oska arvata..."
Gregor: "Kes oli kadunud?"
Heidi: "Ega ometi JÄLLE Alfred?" uurib Heidi :P
Johann: "Äkäää.."
Johann: "Teda roomab alati koju... pole mõtet otsida."

***

Heidi: Heidi uurib, kuidas Johann selle peale tuli, et sinna tulla
Johann: Too kuulis eile pealt kuidas Wilhelm Alfredile oli öelnud, kus Heidi peatub
Johann: "Õhtul siis.. mitte kui ta maagide gildis laiskles."
Heidi: "Wilhelm või Alfred?" ei saanud Heidi aru
Johann: "Alfred ju jamas selle linnapea tütrega rannas.."
Johann: "Ja nad lõpetasid maagide gildis ravil."

***

Heidi: "Kus siis Khalid asub?"
Johann: "Ma näitan teed--"
Heidi: "Ja räägi palun mida täpselt sa teada tahad sealt"
Johann: lähete põhjaväravast välja ja Johann juhatab sind siis ühe eramaja juurde, mis jääb umbes Mereanni ja Lihtsalt Maria vahele
Heidi: mida ta räägib teel siis? Heidi tahab võimalikult põhjalikult teada mida Johann Heidi kohaleviimisest loodab
Johann: "Ma tahan teada millal me saame õpinguid jätkata.. Põhiliselt. Ja kui ta seal on, siis äkki saab seal ka õppida. Ja siis ma tahan tema põgenemislugusid kuulda."

***

Härra von Baeri kirjeldus kõnealuse noormehe kohta:
Von Baer: "Aa... Noorhärra ´Kuule, ma tahan Kaliidi näha.´."

***

Heidi: "Aga äkki oleks Alfred nõus sind õpetama?" pakub Heidi
Johann: "Mina ei taha nõiaks!!"
Heidi: "Kelleks sa siis saada tahad?" uurib Heidi
Johann: "Alfredi loitsud teevad ju kõigile viga.."
Heidi: "Miks sa nii arvad? Ma arvasin, et ta tegi viga ainult sellele valvurile, kes talle viga teha üritas..."
Johann: "No sellest kollist räägitakse ju ka... et ta sellele tuld viskas."
Heidi: "Tänu sellele ei saa koll enam ringi liikuda ja inimesi tappa"
Johann: "Aga kui kolli ei ole? Mis ma siis sellega peale hakkan?"
Heidi: "Aga mida sa Khalidi maagiaga peale hakkaks?"
Johann: "Ta oskab ju lennata ka."
Johann: "Ja.. ja.... no ma ei taha et ma peaks kedagi väänata oskama."
Heidi: "Vaata... Maagia on tõsine asi ja raske õppida. Kui sa ühe tee valid, siis sellega sulged sa igaveseks enda tee teistsuguse maagia juurde. Sellepärast... kui sa kindlasti maagiat õppida soovid, pead sa väga hästi järele mõtlema selle üle, millist maagiat sa õppida tahad. Ja erinevad maagiad võivad pakkuda erinevaid lahendusi samale ülesandele. Khalidi maagia ei ole kindlasti ainus, mis võimaldab lendamist, nagu ei ole ka Alfredi maagia kindlasti ainus, mis võimaldab väänamist..."
Johann: "No aga ma ei taha seda, mida tema teeb."
Johann: "Nõia õpilane... Tänan ei."