kolmapäev, oktoober 04, 2006

Sarienne

Kui siin juba Brechleni elanike tutvustamiseks läks, siis... Võtame ette järgmise NPC. Noor heast perest daam ja Heidi täditütar Sarienne Schillinger. Mitte kellegi teisega lävimine ei ole olnud nii paljude šokeerivate avastustega seotud kui kalli nõo mõningad ütlused ja teod. Kuid andkem sõna logile...

Heidi: Pöördun Sarienne poole: "On sul siis aimu miks tädi lauast minema kiirustas?"
Sarienne: "Üks poiss siit tänavalt läks kaduma... seepärast."
Heidi: "Oi kui hirmus! Teie tuttav?"
Sarienne: "Ah, ta oli ilge jobu tegelt. Üsna paras minu arust, misiganes see kadumine ka tähendab..."
Heidi: Naeran. "Ah et jobu siis? Kindel et mitte austaja?"
Sarienne: "Jobu," ütleb ta sulle otsa vaadates nii, et üks kulm kisub üles ja teine alla
Heidi: "Lihtsalt huvi pärast - kas sellel jobul nime ka oli?"
Sarienne: "Kindlasti oli..."
Heidi: "Ja sina seda ometigi ei tea?"
Sarienne: "Renningsite poiss oli... mis tähtsust sellel on?"
Heidi: "Niisama tunnen huvi. Olen ise mures ühe sõbra pärast kellest ei ole ammu midagi kuulda olnud."
Heidi: ise tõmban seda öeldes kergelt roosakaks näost
Sarienne: "Sõbraga?" kergitab kulme
Heidi: "Sõbraga..." noogutan, ise juba tumeroosamasse tooni kalduvalt
Sarienne: "Lihtsalt huvi pärast - kas sellel sõbral nime ka oli?"
Heidi: "Kindlasti oli..." vaatan ilmsüütu näoga otsa.
...
Heidi: "Noh jah. Mina tean oma sõbrast ka lihtsalt piisavalt, et teada, et ta nimi Alfred on."
Sarienne: "Kirjale siis perenime ei kirjutagi," muigab Sarienne
Heidi: "kirjutan ikka"
Heidi: "Steinfard"
Sarienne: "Ma oleks seda nime nagu kuulnud kuskil.."
Heidi: ehmun - mis siis kui kadumistega seoses...
Sarienne: "Kas ta mitte..." ja siis muigab..
Heidi: "Mis sulle nii lõbus tundub?"
Heidi: "Ma olen tõsiselt mures!"
Sarienne: "Kas sa Steinfardi Sigadest pole siis kuulnud?"

***

Sarienne: Sarienne vaatab emale otsa.. "Noh, nüüd oleks pidanud nagunii maha ajama.." ja viskab peast tindise paruka kõnnitee mururibale ja istub ise lõbusalt sinna maha..
Heidi: "Sari!" vaatan ammuli suuga
Sarienne: nüüd näed tema paruka all olevat soengut ka
(täpsustuseks: tegemist on lühikese soenguga, erineva pikkusega patsid, kulinad küljes)
Heidi: Heidi on lihtsalt sõnatu
Anna: Anna ka
...
DM: mida sa üldse tema soengust arvad? jõllitad seda tihti?
Heidi: Piisavalt. ja päris ammulisui kohe kui ma arvan et ta ei vaata.
Sarienne: "Pole varem ägedat soengut näinud või?" küsib ta siis üks hetk järsku

***

Lana: "Noh, mina vähemalt ei häbene oma nime..." nendib Lana pilku ühelt teisele libistades
Sarienne: "Millal ma seda häbenenud olen? Iga meremees teab mind kui Sarienne'i, mitte mingi väljamõeldud hüüdnime järgi!"
Lana: Lana purskab naerma
Lana: "Iga meremees?"
...
Lana: "Huvitav, kui kaua ta seda õlut oma soengust välja pesi?" irvitab Lana lustiga
Heidi: "Kuidas Te julgete mu nõo üle niimoodi naerda! Minu juuresolekul!" hüüatab Heidi teeseldus pahameelega, samas on tema olekust võimalik aimata, et ta ise üritab kõigest jõust naeru tagasi hoida.
Heidi: "Sarienne on siiski daam!"
Heidi: ja köhatab paar korda naeru summutamiseks
Lana: "Väga raske rusikaga daam," nendib Lana muigamisi
Heidi: "Seda, et tal jõudu on märkasin ka mina..."
Lana: "Nagu ma aru saan, tunnistavad seda kõik suure sadama meremehed."

***

Ark: Ark kargab toast välja ja jookseb seal koridoris lina ümber ringi nagu see paganama.. Diderot
(täpsustuseks: ainus riideese on nimetatud lina, mis on kreeka filosoofi kombel ümber visatud)
DM: toast on ilgelt naeru kuulda..
Lana: Lana jääb nagu sammas seisma, ei taipa mõõkagi tõmmata
Heidi: Heidi vaatab mõtlikult varrukat ja liigub Arki toa poole
Ark: "Oo, tere daamid," naeratab ta teid nähes laialt
Lana: vaat sinna liigub Lana järele nagu tõeline ihukaitsja
Lana: Lana naeratab talle põgusalt ning astub Heidi järel, käsi saabli käepidemel
Heidi: Heidi jääb seisma siis...
Lana: kumb meist siis uksele lähemal on?
Lana: kust naeru kostab
DM: Lana ilmselt samm lähemal, sest Heidi lukustas ust
Lana: ja kust Ark välja kargas
Lana: lükkan siis elegantse liigutusega ukse Heidi ees pärani
Lana: umbes nii, et astuge sisse, auväärt emand
Sarienne: Seal irvitab Sari pikali põrandal särk tagurpidi seljas... st, kaelusepaelad seljataga..
Lana: Lana irve venib kõrvuni
Heidi: Heidi on šokeeritud
Sarienne: too ei lase ennast segada üldse
DM: üks voodi kahest on kummuli
Lana: Lana tõmbab end kõverasse, et hääletult, aga südamest naerda saaks
Heidi: "Sarienne Schillinger!"
DM: ja voodijala otsas on kellegi saabas
Sarienne: "Jah, Heidi?" üüritab ta naeru pidada
Heidi: "Su ema saaks rabanduse kui ta sind praegu näeks!"

***

Sarienne: Sari peanupp ilmub veepinnale.
Sarienne: "Tulita ka ujuma?"
Heidi: "See... ah, see on kõigest Sarienne'i onupoeg," tutvustab Heidi. "Kes on puhtjuhuslikult ka minu kallis vennake"
Heidi: "Muuseas, sa võiksid midagi selga panna"
Ark: "Ahjah," ajab end püsti veest ja kõnnib siis kaldale
Heidi: Heidi vaatab kõrvale
Ark: vaatab muigega Heidi poole kui pükse jalga aitab
Ark: siis võtab linase pika särgi ja kõnnib sellega vette
Heidi: ma eeldan, et see viiakse Sarile?
Ark: vilistab, korraks et tähelepanu saada ja keerutab sõrme, "hobuse tagumik mere poole, vennake."
Gregor: Gregorile ilmselt selline käsutamine ei istu, aga viisakas peab ta ometi olema
Ark: Ark ootab siis kuni Gregor hobuse ringi keerab
Ark: piidleb natuke, astu mõned sammud lähemale ja annab hobusele laksu vastu tagumikku
Ark: "Et siis piilumist ei oleks.."
Heidi: "Ark!"
Heidi: "Ära hobust ehmata!"
DM: Gregori hobune kihutab natuke edasi, aga Gregor saab ta kontrolli alla üsna kohe.. selleks ajaks kui ta tagasi on, on Ark juba vette sulistanud ja Saril särk seljas

***

Heidi: "Oh... Kallis tädi kaebab, et sa pidavat mingisuguse hirmsa gladiaatoriga kokku elama ja suguvõsa häbistama" ütleb Heidi teeseldulttõsise näoga. no sellisega et on ikka näha, et teeseldult
Gregor: kahtlustad, et Gregor hakkab varsti kõrvadest tossu välja ajama
Sarienne: "Ta oleks sellele siis pidanud mõtlema kui nad minu selja taha kihlust hakkasid korraldama."
Heidi: "Oot, mis kihlust? Millal?" imestab Heidi
Heidi: "Kellega?!"
Heidi: "Seda poolt meile muidugi ei räägitud" lisab ülimalt nördinult
Sarienne: "On see tähtis? Nemad ei arvestanud minuga ja mina näitasin neile kuidas mina nendega oskan mitte arvestada. Nüüd muidugi itkevad."
Heidi: "Noh huvitav oleks teada ju..." arvab Heidi. "Mina sulle rääkisin ju. Oleks aus kui sina mulle ka räägiks"
Sarienne: "Mingi veini istanduse ... Wurtzwasser."
...
Heidi: "Igatahes tädi palus sinuga rääkida. Ja ma mõtlesin siis, et tulen vaatan, kus sa seda HIRMSAT gladiaatorit peidad. Mina nägin viimati küll ainult Arki"
Heidi: silmnähtavalt teeseldult tõsiselt
Gregor: Gregor hoiab selle koha pealt suu kinni.
DM: veinid ja õlu tuuakse lauda
Ark: Ark paistab, et keskendub rohkem õllele kui sellele millest räägitakse.
Gregor: Gregor ilmselt ei taha Arkiga ühes lauas süüa ja ei puutu veini.
Sarienne: "Mis häbiasju ma siis selle hirmsaga teinud olin?"
Heidi: Heidi jälgib veidi Gregorit ja Arki ja palub et äkki Ark oleks nõus neid siiski omaette jätma, vend tundub tema sealolles keele alla neelavat...
Ark: "Mh? Mis ma segan või?"
Ark: "Ma väga püüdsin mitte vestlusesse sekkuda."
Heidi: "Tundub, et Gregorit veidike küll..." lausub Heidi veidi vabandavalt
Ark: "Ohjah.. Ahjukartulite ajaks tulen tagasi," ütleb siis tõustes Heidile silma tehes ja läheb Sarilt kergelt juustest sasides leti juurde
Heidi: "Hmm... ega tädi täpselt öelda ei osanudki täpselt MIDA sa selle hirmsaga tegema pidid..." ütleb Heidi mõtlikult
Sarienne: "Ah, ma mõtlesin, et neil on juba kõik valmis mõeldud."
Heidi: "No mingit detailset kirjeldust ei antud igatahes. Öeldi ainult,et elate kokku. Ja sina oled mõistuse kaotanud"
Sarienne: "Elame kokku jah. Mis šokk see neile on? Oleks selle teisega ka pidanud elama ju."
Gregor: "Ta sulle ei käi närvidele?" küsib Gregor siis Sarilt
Sarienne: "Ei, aga keegi pole mind alates sellest ajast tülitanud.. Ta.... oskab nii teha, et mehed mu tülitamise ära unustavad. Või kummale sa meist viimase pooltunni jooksul rohkem tähelepanu oled pühendanud?"

***

(stseen Arki-Bahru võitluse lõpust)
Heidi: "Me nägime neid Musta Kajaka poole minemas ja ma kartsin, et nad tulevad teid otsima... Aga me jäime hiljaks..." seda räägib Sarile suunatult, ulatab Sarienne'ile käe, et teda enda juurde hobusele aidata
Alex: "Tunnete te teineteist?"
Sarienne: Sari riided on rebitud ja ta ise on täitsa šokis
Heidi: "Wilhelm ütles, et Ark oli selle suure liidripositsioonilt tõuganud, ma arvasin, et ta tahab kätte maksta ehk..."
Heidi: Ootab ikka veel, et Sari käe võtaks
Heidi: "Sarienne... Tule ometi..."
Sarienne: tuleb ja võtab käest kraplikult, pilk suht tühi
Heidi: Tõmban teda üles
Alex: "Lubage ma aitan," loknab lähemale..
Heidi: Heidi vaatab abiotsiva näoga selle linalaka poole nüüd, see nagu kõige lähemal...
Heidi: ja ta aitas Sarienne'i enne...
Heidi: ta pole Sarit näinud sellises olukorras varem, see ehmatab esimese hooga ära
Alex: Igatahes aitab linalakk ta hobusele..
Sarienne: "Nad... Nad..." ütleb Sari ainult
Sarienne: ja ta käed värisevad kui ta sust kramplikult kinni hoiab
Heidi: Paitab Sari pead "See on möödas..."

***

(veidi hiljem laatsaretis)
Wilhelm: Wilhelm läheb siis Sari juurde ja seletab talle rahulikult, et läheme talle siia tuba hankima. Võimalikult Arki lähedale. Et võibolla saab siiasamma hoonesse isegi.
Heidi: Kuidas Sarienne reageerib?
Sarienne: See mõte talle istub küll, et samas hoones.
DM: talle oleks uusi rõivaid ka vaja... need näevad ikka väga välja nagu teda oleks pooleldi vägistatud

***

Heidi: kui nad peaegu et väljas on, siis Heidi peatub ja palub, et ehk on Sarienne nõus vanemad siit ise minema viima, Heidile tuli meelde, et Wilhelm pidi siia tulema
Sarienne: "Ee... Üksi ma küll minna ei taha."
Heidi: Heidi ohkab ja läheb Arki tuppa tagasi, et põetajat paluda, et see juhul, kui Wilhelm peaks tulema, noormehele edasi ütleks, et härrased Klumid viisid neiud endaga Merikonna."
DM: too lubab teate edasi anda
Heidi: tänab
Heidi: NÜÜD läheme tõlda
Alexandra: ema igatahes jääb Sari soengut jõllitama, sa polegi teda niiviisi näinud ilmselt midagi vahtimas
Heidi: ta ju TEADIS
DM: ilmselt sa ei maininud patsikesi ja kulinaid
Heidi: ee... kas need olid tähtsad?
Sarienne: Sari tervitab reipalt
DM: ja tõld läheb liikvele

***

Sarienne: Sari siis palub et võibolla ta saaks Arkiga privaatsust. Võibolla saab temaga teistmoodi korda. Ta ei tea kuidas küll täpselt, et too viga ei saaks
DM: Heidi on päri sellega?
Heidi: mida tal enam öelda on? teades miks Ark hoiatust ei kuulanud...
Heidi: nagu ema ütles - see küll enam tagasi ei kasva...

***

Heidi: Heidi uurib, kas Ark vahepeal söönud ka on
Sarienne: maganud nagu lapsuke, kuuled Sarilt, kes vaatab Francise poole kes Sari soengu kohta hoiatust ei saanud vist
Heidi: umm... nii harjunud juba et ei tulnud meeldegi
Francis: Francisele on paras šokk ikka
Heidi: ja Sari?
Sarienne: no Sari võtab asi muigama
Francis: "Te... te..." alustab Francis
Sarienne: "Jah," vastab Sari.
Sarienne: "Lõikasin. Ise. Noaga."
Heidi: Heidi kergitab kulmu. Seda osa ta ei teadnud
Sarienne: on seal suur vahe?
Heidi: noaga? on ikka
Heidi: nuga pole juustele hea ju?
Sarienne: patsidest ei ole küll aru saada
Sarienne: a nad on erinevate pikkustega küll
Francis: "Oh..." suudab Francis lõpuks välja öelda ja vaatab abiotsivalt Heidi poole
Heidi: "Francis, sa mäletad mu nõbu Sarienne'i?" küsib Heidi nii pooltutvustavalt
Francis: "Eee... Ma usun küll."


Ja lõpetuseks siis pilt ka sellest kõiki šokeerivast soengust: