laupäev, jaanuar 06, 2007

Tommi on haige

Kella poole viie ajal öösel oli äratus jonnitujus Tommi poolt. Kraadiklaas kinnitas kahtlusi - 39,15 kraadi palavikku. Lisaks nina nohust nii kinni, et poiss ei saanud eriti hingata nina kaudu. Seni, kuni mina seda viga ninapumba abil parandada üritasin, hoolitses Tommi hääleproovi tehes selle eest, et uudistajaid ja lisaravijaid juurde koguneks. Vanaema tegi siis pisikesele patsiendile viinasokid jalga. Ausõna, ma ei teadnud, et need sellise imerohuna toimivad. Vaevalt sai need jalga tõmmatud, kui jonnipunn uuesti magama kustus. Hommikuks oli palavik langenud 37 kraadini. Igaks juhuks käisime haiglas näitamas. Poissi kuulati, teatati et kopsud korras ja tunti huvi, kas perearstiga oleme rääkinud (ei, perearst on Tartus aga me oleme nädala algusest Valgas külas olnud) ja kas ma apteegist olen küsinud köha/nohu jaoks poisile midagi (nalja teeb? kui ma aastasele Eliasele apteegist küsisin, siis öeldi, et nii väikeste jaoks käsimüügis ei ole ja ta loodab, et pooleaastasele leidub? optimist, ausõna...). Lõpuks teatas valvearst et konsulteerib lastearstiga ja tuli tagasi antibiootikumide retseptiga ning luges sõnad peale, et kui paari päevaga palavikust lahti ei saa, siis tuleb tagasi minna ja võetakse sisse.

Kohe näha, et mitte midagi tõsist, eksole?

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Uh, paha lugu :(
Tommile palju tervisi, et kähku terveks saaks.

3:02 PM  

Postita kommentaar

<< Home